Torsdag

Torsdag idag, betyder att jag är ledig hela dagen lång! Till och med ikväll är det ensamtid för mig, eller rättare sagt så är alla kvällar fram till söndag ensamtid för mig
Ikväll har C sin månadspoker på jobbet
Imorgon ska han ut med älgen som är hemma från norge
På lördag ska han äta middag ute med sin familj och fira hans farmor

Ja hej hej ensmma kvällar
Ja hej då C, vi ses på söndag
Ja hej jag hatar att jobba helger!

Imorse när jag körde honom till jobbet såg vi ekonomichefen på hans jobb, tänkte att hej där är min blivande chef *haha*
Jag vet att han är chefen rakt från helvetet men det struntar jag i..
Jag vill också åka på konference utomlands
Jag vill också prata hur mycket som helst (nästan iaf) gratis på jobbmobilen
Jag vill också träna gratis på arbetstid
Jag vill också....ha 100 fika om dagen

Fast sen kanske banken är bättre..
SEB har 2.15% rabatt på räntan om man jobbar där
SEB har 30 kr lunchpeng varje dag
SEB har fria kort så länge du jobbar där

Det där med räntan lockar....lägre ränta ger mer pengar hemma och då kan vi åka själva utomlands och slippa massa konference skit...
Men i slutändna kanske jag inte får jobb någonstanns?
Det är det värsta med att plugga, det finns inga garantier för allt slit och skit du får stå ut med i 3-4 år!

Sitter med min frukost
 
*te - bra för halsen (undra om det är lika bra fast man dricker dne utan honung?)
*Knäckebröd - havreknäcke såklart
*Keso - älska mini keso
*Skinka
*tomat

Hjälp vad vi förbrukar keso och knäckebröd i vår lilla familj...

Man kanske skulle ta sig en promenad? trotsa halsen lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback