slut?

Känns som att helgen är slut men det är den ju inte alls men jag tycker att när hela lördagen har gått är det nästan måndag igen. Söndagen brukar ägnas åt småplock, vila och ibland städning och iom att det är söndag tar allt det roliga slut.

Ikväll är vi hemma efter att ha varit hemmifrån sen i fredags morse, C har gjort illa ryggen rätt rejält så han ligger på soffan, tror han nämnde något om att Bobbo ska komma hit men än har han inte dykt upp så...
Har gjort min pikt som flickvän: åkt och köpt mat och dricka som han gillar, köpt medicin på apoteket, smörjt in honom med salva och bäddad ner honom i soffan framför en film.

Själv har jag fixat lite här hemma, känner mig "på hugget" så ska strax fortsätta, kommer blogga senare med en del nya saker jag köpt i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback