shopping!

Sitter på C´s jobb, han slutar vilken minut osm helst och det är roligare att åka hem tillsammans än ensam och så går det fortare att åka hit än hem från stan ( 5 minuter iaf )

Efter skolan satt vi kvar i biblioteket och skrev klart vår inlämningsuppgift, äntligen klara efter allt tjaffs och skit som har hänt på vägen men det får bli i ett annat inlägg!

Iaf, när jag kom till skolan skulle jag iväg till systembolaget för att köpa en flska vin till Karin ( Martinas mamma) som fyller 50 idag men ska firas imorgon
Hittade som vanligt en del butiker på vägen och det blev lite shopping...

Vad jag köpte visar jag i kväll men jag kan säga så mycket som att C inte visade någon rolig min när han såg mig med kassarna *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback