Sen sist

Var ett tag sen jag bloggade, brukar tyvärr bli så ibland!

torsdag: Jobbade mellan 8-14, på kvällen myste vi med skumbad (25:e alltid "vår" dag) sen kom C:s pappa och bror hit för att hämta vårat gamla matbord, skänt att bli av med det!

fredag: jobbade 14-20 och inget speciellt hände på kvällen, blev en film

Lördag: jobbade 8-19 C var inte hemma på kvällen/natten utan var på Ekerö för att fira sin lillebror. Själv stannade jag hemma, kände mig inge vidare så jag orkade inte åka ut efter jobbet

Söndag: jobbade 9-19, skönt att få sova en timma extra eftersom man vred om klockan. Jobbigt nu bara att det alltid är mörkt när man går iväg och när man kommer hem igen

Måndag: nya kursen började, på eftermiddagen åkte jag hem till mamma och satt och drack té och pratade lite skit. C kom dit efter jobbet och vi åt middag där. Pappa kom hem efter en vecka på resande fot och vi fick presenter (visar senare) såg även prison break där innan vi åkte hem och jag somnade innan jag la huvudet på kudden

Tisdag: föreläsning 9.15 - 11.00 Gick sedan inom Panduro och handlade lite (nu ska det göras lite smycken) sedan tog jag tåget hem och pluggade och lagade mat.

Ikväll är det bara TV kväll och boken som ska läsas. Men nu blir det duschen innan betty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback