regn reng regn

Var jätte fint väder idag men väldigt kallt och jag glömde såklart handskar och halsduk, höll på att krysa ihjäl när jag gick till skolan och sen till tåget igen (tar ju 20 minuter enkel väg)
När jag kom tillbaka till sthlm så började det regna och nu vräker det ner...hatar regn!

Är så otroligt trött idag, men imorgon är sista dagen jag går upp 05.50 på ett tag, ska bli väldigt skönt!
Har sovit alldeles för lite denna vecka och det känns verkligen, får bli en tidig kväll ikväll!

Idag satt vi kvar i bibblan till 4 och jobbade på med vårat arbete, vi ska utföra en marknadsundersökning åt en klädesaffär (Be Cool) som säljer grymt snygga kläder men dock dyra. När jag var inne i affären såg jag att dom säljer Gabba jeans (killjeans) har länge letat efter en affär som säljer dom för jag vill att C ska köpa ett par och nu äntligen hittade jag dom. Nu gäller det bara att få med C till västerås och det blir nog inte det lättaste!
Undersökningen kräver verkligen en massa tid och vi har vårat första seminarium på onsdag men eftersom vi är lite överambitiösa så gör vi mer än vad som krävs men då har vi ju mindre kvar sedan! Detta är verkligen sjukt roligt!

Hämtade ett paket osm kom på posten idag, blev jätte snyggt i badrummet men jag visar vad det är imorgon, orkar inte fota nu!

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback