onsdag

färdig duschad och färdig med luncen, blev ingen direkt gourmet lunch (couscous och fiskbullar) men det får duga, hinner inte laga något. har stått i köket tillräckligt idag!

just nu blåser jag håret samtidigt som jag bloggar haha det går att vara effektiv om man vill :)
jobbar  idag med, har jobbat måndag-onsdag och sen blir det jobb hela helgen. Skulle egentligen behöva plugga men får bli en enda lång pluggdag imorgonoch hela nästa vecka!

Måste också göra mitt val inför resten av min utbildning och jag har till den 15:e på mig, alltså väldigt kort tid!! Tur att jag vet på ett ungefär vad jag vill

På söndag är det kalas för min kusin också, måste hitta en present åt honom!

Nu blir det påklädning (kan man säga så haha) och sen iväg till jobbet, jobbar 14-20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback