Måndags kväll

Middagen står i ugnen, blir klyftpotatis, kkyckling med fetaost och ruccola och en dressing gjort på olja balsamvinäger och honung. Aldrig ätit det innan men det låter gott :) jag älskar att testa nya saker...

Hela dagen har gått åt att gå till jobbet för att skriva ut lite saker och faxa till skolan, sen har jag suttit i telefon och jagat studievägledaren som jag till slut kom fram till och sur som hon var fick jag inte mycket mer ut ur henne än att hon ska återkomma! Jahapp, tack för den!

Annars har jag också försökt hela dagen att komma in på studera.nu för att söka till kurserna i vår, sista dagen är imorgon men som vanligt krånglar den bara och ingenting fungerar fast jag suttit i timmar och provat!

Det här är verkligen inte min dag idag!

Efter middagen blir det lite TV sedan sova och hoppas på en bättre morgondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback