Måndag

Måndag är ju ny vecka för alla men för mig är det ny vecka i dubbelbenämning, både i det "vanliga" livet men också i mitt "Ät och njut" liv. Var inte alls nervös när jag ställde mig på vågen imorse (vilket jag brukar vara) för jag hade smygvägt mig redan igår och kunde med gott samvete unna mig en halv bit prinsesstårta på Lukas kalas.

Idag visade vågen:
- 1.1 kg

Totalt sett har jag gått ner 5kg nu ungefär. Är tokladdad att fortsätta och det bästa av allt är att jag mår super bra! Nu vet jag att jag får i mig alla mina vitaminer som man behöver varje dag och det är väldigt viktigt för att kroppen ska må bra och orka med.
Därför är det viktigt att tänka på när man väljer diet metod för exempelvis den metoden som "Du är vad du äter" programmet använder sig av är INTE en metod som ger kroppen tillräckligt med vitaminer och allt som den behöver. Om det skulle vara en bra metod skulle inte alla deltagare behöva dricka massa kosttillskott, tänk på det ;)

Nu ska jag poppa lite popcorn och bänka mig framför soffan för det är jag värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback