Katastrof!

Ja mitt hår är verkligen katastorf, rena rama krigszonen!
Jag har en utväxt som heter duga och har inte klippt mig sen (håll i er) maj (eller var det mars?)!!
nu måste jag verkligen ringa till min moster och bestämma en tid, dock tror jag att jag ska välja en tid i slutet av månaden eller i början av nästa så det håller sig någolunda snyggt till jul/nyår/semester. Men det blir svårt för min hår växer verkligen som ogräs, till och med frisörerna säger att det är helt sjukt vad det växer fort!

Bilder över katastrofområdet:
 

Jag vet vem jag ska ringa imorgon iaf!

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag tyckte det såg snyggt ut bakifrån, fast uppifrån så ser man att det behöver fyllas i=)

2007-10-16 @ 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback