IKEA shopping

I fredags åkte jag och C´s syster till IKEA, hon skulle köpa nya möbler till sovrummet så vi tog en tjejkväll där utan barnen. Fattar inte alls hur vi kom därifrån, dom har en volvo kombi och den var så fullastad att när vi kom hem till Annie och Thomas fick Thomas och C komma ut och hjälpa oss ut ur bilen! Så fort dom öppnade dörren på min sida ramlade det ut saker. Dom fick sig ett gott skratt men tyckte vi va grymma som fick med oss allt hem!

Som vanligt när man går på IKEA måste man köpa massa saker men denna gång höll jag mig (nästan iaf) till det jag tänkt köpa dock glömde jag en sak tyvärr, inget akut men hade gärna velat köpa det.
Detta kom jag hem med iaf:

     

* Citrus press
* Ljushållare i svart till sovrummet
* "pappershållare" ska bli ordning hos oss
* Energilampor till julstjärnor
* Stänkskydd
* Äggskärare
* Ljus i vitt och svart (ej på bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback