God morgon!

God morgon! Har iofs varit uppe en bra stund.

Idag står det extra mycket plugg på schemat, vet att jag med 99% inte kommer klara min tenta imorgon men det är alltid värt att chansa även om det är lite slöseri på tid i detta fall. Denna kurs är totalt kinesiska för mig. Det gör väll inte saken bättre att ungefär 90% kuggar sin första tenta i ämnet, alltså tentan jag har imorgon!

För en gångs skull känner jag att det inte gör så mycket om jag misslyckas, kan välja bort detta ämne om jag vill för jag behöver inte det i min examen, vilket jag inte visste när jag började kursen!

Hur som helst, har gjort det lite lätt för mig och samlat ihop det allra viktigaste i varje kategori och nu är det bara att läsa på dom, inte så bara för det är några sidor men känns betydligt bättre än att sitta med 3 böcker!

Bäst att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback