Glömt

Glömt att uppdatera denna kategori juh!
Eller rättare sagt har jag inte haft tid eller ork att uppdatera bloggen alls!

Nu har vi gått på med Ät och Njut i 3 veckor och hela 3 kilo har försvunnit från min kropp! Det bästa av allt är att jag inte har dåligt samvete över att jag inte hinner träna!

Det svåra är att låta bli choklad, är sugen hela tiden. Var även sugen på chips men när C åt chips i helgen och jag smakade en så var det faktiskt (trodde aldrig jag skulle säga detta) inte så gott! Eller så är det inställt i hjärnan att chips är syndigt *hihi*

Vi har också köpt en våg där man kan väga maten så man vet lite bättre hur stor en portion är t.ex. Sen ser man även matens innehållt, typ hur mycket salt och sånt det innehåller, roligt att veta!

Är det någon av er som har hängt på? Finns det någon som kör en annan metod? hur går det?

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag har inte gjort det, men skulle nog behöva det=) duktig du är!

2007-10-09 @ 21:57:40
Postat av: Emelie

Har bara hållt på 1 vecka men vågen visade - 2 kg så det känns bra. Äter ingen potatis, pasta eller ris, kakor, godis och allt annat onyttigt

2007-10-10 @ 16:50:23
Postat av: Emelie

Nja, mer med GI =)
Tack så mycket, känns att magen försvunnit lite så det är skönt

2007-10-10 @ 17:12:16
Postat av: Emelie

Tar ett tag innan man komme rin i det man får äta och inte äta. Sen tränar jag inte heller, enda motionen jag får är på jobb, dom 12 km jag cyklar om dagen och sen det jag går med vagnen med Nellie. Så jag tycker det är rätt bra, 2 kg på 1 vecka men visst, det är lätt att gå upp dom igen.

2007-10-10 @ 17:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback