Bojkotta ensamkväll

Blev ingen ensamkväll, åkte hem till mamma och pappa istället. Fick god mat (fisksoppa) och satt och pratade innan det var dags att hämta C från pokern.

Dagens outfit:
image322
* Vitt linne - MQ
* Svart klänning - Gina Tricot
* Svarta leggings - Lindex
* Vita knästrumpor - H&M
* Svarta stövlar - Din sko

Här är förresten det jag köpte som gjorde C mindre glad när jag kom med min stora påse, ett par nya stövlar :)
Har länge velat köpa ett par platta svarta stövlar, har ett par sedan innan men det är mer vinterstövlar som är för varma nu.
Jag är iaf super nöjd!

Såhär ser de ut (samma som på bilden ovan)
 

Tänderna är borstade och sminket är av, ansiktet rengjort och nu väntar sängen!

Kommentarer
Postat av: Denise

De stövlarna köpte jag i lördags=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback