Torsdag

Torsdag idag. vaknade vid 9.30 och C hade försovit sig rätt rejält! Körde honom till jobbet och efter det till bauhaus för att köpa ny WallCover. Den jag köpte som var billigare var rena skiten! Den gick att sätta upp efter mycket om och med men den kommer inte att täcka så mycket.
Nu har vi iaf så det räcker till resten av rummet.

Efter bausbaus åkte jag och snabbtvättade bilen, körde bara igenom den med dammsugaren och högtrycks tvätten. Blev väll inte så jätte rent men nu skäms jag inte lika mycket att lämna ifrån mig den iaf :)

Så vad händer idag då?
Ska träffa pappa vid 12 och hämta bilen, blir roligt! Måste ta farväl av PussyCat och fota så man har lite fler minnen även om det finns bilder på henne.
Undra vad nya bilen ska heta, några förslag?

Kommentarer
Postat av: Denise

Snisen tycker jag att den ska heta=)

Postat av: bea

Denise: Men det "heter" ju du ;)

2007-11-22 @ 12:15:39
URL: http://sthlmprinsessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback