tomt!

Då Admira har "bott" hos oss sedan i måndags känns det verkligen jätte konstigt att vara hemma ensam, tomt på något sätt!

Har märkt att det på senaste tiden mest skrivs om skolan och vv men det 'r väll så tråkigt mitt liv är just nu. Eller tråkigt är väll kanske fel ordval men det händer inte så mycket i livet just nu när man är begravd med läxböcker och all ledig tid går åt vardagssysslor.

Till helgen ska jag iaf vara ledig, kan inte komma på när det var sist vi inte hade något inplanerat till helgen. Dock måste vi tvätta bilen både invändigt och utvändigt eftersom den ska in på värdering men det kan man ju ta på söndag eftermiddag!
Har längtat jätte mycket efter att få vakna sent, ligga och mysa och sen äta brunch. Åka och titta på saker hela dagen, komma hem och göra god middag och bara få vara med varandra....
trots att man är med varandra varje dag känns det knappt som man hinner ses ordentligt eller hur?

Uscha, känns so matt ju mer jag läser dessto mer förvirrad blir jag, det kanske sitter där inne men att jag inte vågar lita på det? Har iaf märkt att titta på papper med frågor precis innan man går in i salen är det värsta man kan göra, då kommer paniken att hjälp jag kan inget och så blandar man ihop....men det är svårt att låta bli för tänk om man skulle lära sig en sak till...men så blir det aldrig ändå :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja gör det och är där något jag kan gilla så köp det så får du penar! saknar dig med!! vill träffa dig snart!

2007-11-14 @ 22:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback