Tisdag

Igår blev det en väldigt lång dag, åkte in till stan och mötte Admira. Skulle gå runt och titta på mössa till mig men kom såklart inte hem med någon. Hittade en som var söt men den kostade 400 och det kan jag tycka är lite mycket för en mössa men om jag inte hittar någon annan får det bli den. Ska leta lite till i veckan

Iaf, när vi kom hit började iv plugga, blev klara 2 i natt med arbetet till seminariet imorgon.
Idag ska vi plugga till tentan på fredag, smart osm jag är glömde jag att anmäla mig till tentan (måste göras minst 6 arbetsdagar innan tenta) men jag mailade läraren och han sa att det var okej och att jag kan göra den iaf, skönt!

Sitter och väntar på att lunchen ska bli klar, blir lite kycklingsallad men vad ska man äta till middag? förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback