Pust!

Pust! Är precis klar med att ha målat väggarna en sista gång. Det blev en hel del mörkare än innan men det är samma färg som i sovrummet förrutom den svarta fondväggen. Det går tyvärr inte att ha fondvägg för rummet är alldeles för litet. så där måste vi bryta trenden med fondvägg, annars finns det ju överallt förrutom i hallen :)

Har fixat rutan på bilen idag, känns bra. Var rädd att vid nästa stenskott så skulle hela rutan spricka och det går inte att köra med det!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan hem till mamma och pappa och äta lite mat. Efter maten ska jag och mamma till något centrum och shoppa lite. Hann inte med affärer när jag var med pappa så jag letar fortfarande efter kläder till julfesten, kanske något jag kan ha på julafton också?

C är bort hela kvällen och halva natten, dom ska ut med jobbet. Först bowla sen äta och sen blir det väll party så jag ska mysa med mamsen...

Måste skynda mig. Återkommer ikväll med det jag hittat (om jag köpt något)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback