Projekt!

Återigen har jag hittat något nytt att göra i sovrummet, måste vara fel på mig *haha*
Vet inte hur många gånger jag har målat om och gjort om och nu är det snart dags för något nytt! Har bestämt oss för att tapetsera vår svarta vägg i denna tapet:

image344

Tapeten är INTE lila utan matt svart med glansigare svart mönster.

Sedan har jag beställt gardiner som passar till:

image345

Det är gardinen längst nere till vänster, alltså B.

Kommer bli jätte fint! Sedan har jag hittat passande lampor till nattduktsborden men dom har jag inte bild på tyvärr men det är likadana som tapeten och gardinerna.

Vet inte när vi kommer påbörja detta projekt men jga hoppas på snart!

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh! det kommer bli så snyggt! du vet att jag älskar det mönstret=)

2007-11-02 @ 22:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback