Oops

Idag väckte älsklingen mig först när han skulle till jobb, jag sa nämligen till honom igår att jag ville ha bilen idag  men när han kom och skulle väcka mig var jag inte människa så han fick ta den. Sen sov jag till (hör och häpna) 11.40!! Har inte sovit så länge sen jag vet inte när!
Tror det är för att jag börjar bli dålig som jag sov så länge, när jag är sjuk kan jag sova hela dagen.

När jag vaknade kändes det lite lite bättre i halsen men inte alls bra. Får hålla mig inomhus fast jag hade tänkt att gå en promenad.

Idag står det lite olika saker på schemat.
Först ska jag hitta något att göra till middag, så jag kan ta upp ur frysen.
Sedan blir det att läsa en massa i min kursbok, en super intressant bok!
Jag ska också hinna med att röja upp lite här hemma och städa lite smått men inte ta i allt för mycket så jag blir frisk till imorgon
Ikväll ska jag till mamma för att hjälpa henne välja kläder, hon och pappa åker till London på torsdag.
Ska förbi morfars grav då det idag är 18 år sedan han gick bort
Sen måste jag opponera på en annan seminariegrupp men det kanske jag kan ta och göra på tåget imorgon bitti, det är inte så mycket som ska göras.


Lika bra att sätta igång då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback