Onsdag

Har inte så mycket att skriva om idag.

Väcktes åter igen av telefonen imorse, dom var här för att leverera kylen. Äntligen har vi fått en ny!
Körde sen C till jobbet, åkte runt i hela sthlm kändes det som och letade efter däck, är ju tvungen att lämna in bilen med sommardäck och två av mina däck var så slitna att de inte var godkända längre.
Fick tag på två nya däck i Hagby (skogen) och fick dom bytta till fälgen också!

Resten av dagen har jag ägnat åt att städa undan här hemma, tvättat lite tvätt och sedan kom mamma hit och vi började med rummet. Satte upp lite Wallcover men den första vi satte upp var helt sjuk men det andra pappret vi fick upp blev bra! Vi ska fortsätta imorgon och på fredag sen hoppas jag att det är klart!

Vill göra klart allt under nästa vecka och nästa helg så vi kan få upp lite julpynt nästa söndag. Jobbigt att jag jobbar i helgen, hade gått fortare om jag varit ledig!

Imorgon ska bilen hämtas, ska ta ordentligt farväl av PussyCat.

Nu sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback