Måndag

Helgen flög förbi som vanligt!
I lördags åkte vi iväg och tittade på lite saker men kom inte hem med någon speciellt. På kvällen var vi ute på Ekerö och C tittade på matchen och jag satt och pratade med C´s mamma och syster. Kom inte därifrån fören vid 2 på natten så det blev sängen direkt!
Igår var vi på baushaus och köpte lite saker till det lilla rummet, vi ska renovera om det för det blev inge bra när vi gjorde det när vi flyttade in. väggarna är ojämna och inge fina så det ska bli fint nu! På eftermiddagen fixade vi med våra filmer, fick 83 stycken fixade så nu måste vi köpa en till bokhylla för dom filmera. Vi ska ha som en filmhörna i vardagsrummet med alla våra filmer, är några hundra stycken nu!

Idag körde jag C till jobbet och sen åkte jag och köpte lister, hittade även det vi köpte igår på bauhause för en mycket billigare peng så det köpte jag med så det blir att åka och lämna tillbaka det andra. Varför kasta pengar i sjön?

Idag ska jag hämta banankartonger på jobbet och börja packa undan allt vi har i lilla rummet så vi kan sätta igång med renoveringen snart! Har också bestämt oss för att byta ut alla lister till alla dörrar och bygga lite valv här hemma där det inte sitter några dörrar. Kommer bli super fint!

Nu blir det lunch!

Kommentarer
Postat av: Denise

testar

2007-11-19 @ 20:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback