Lördag

Vaknade mycket tidigare än vad jag hoppats på, C låg och hade myror i kroppen hela morgonen så jag gav upp. Nu får han ligga och vrida sig hur han vill utan att väcka mig...

Har tagit en dusch, pressat apelsiner till frukost och ska snart brygga lite kaffe och göra frukost.

Idag har vi en del att göra, ska åka och titta på bilar, köpa lite små saker på Bauhaus och jag hade tänkt att sy gardinerna jag fick hem igår som jag beställt.
Ikväll ska vi ut till ekerö för att titta på matchen, vi har ju inte den kanalen. Måste skaffa oss mer kanaler när vi gjort färdigt alla projekt här hemma!

Gårdagen var jätte mysig, badade tillsammans och sen åkte vi och köpte lite ost och chips! Inte alls likt oss men ibland måste man unna sig saker tänkte vi. Men fy sjutton vad jag ångrar mig, allt smakar ju bara OLJA! Mådde riktigt dåligt fast jag bara åt några chips bitar och 5 kex med ost. Nu förstår jag varför alla som slutar med skit inte tycker att det är gott längre. Samma sak när T fyllde 30 och vi var där, dom bjöd på pizza och jag hade längtat men fick genast avsmak, allt smakar ju bara olja och deg!
Men det är nog bara bra, tror min kropp har vant sig helt vid bra mat och det tänker jag fortsätta med!

Nu ska jag blåsa året och väcka C med massa gos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback