I ordning

Håller på att göra mig lite smått i ordning, ska träffa Admira i stan vid 16.30. Ska gå och titta på mössor, har ingen mössa jag gillar och jag fryser så mycket!
Får se om jag hittar någon snygg, de jag provat hittills får mig att se ut som ett kondomhuvud!

Var en sväng uppe i centrum på ams med min moster och sedan blev det att betala vägtullen sen i fredags och köpa skoinlägg till mina stövlar.

Igår kom mamma och pappa hem från London, har varit där sedan i torsdags. Vi överraskade med att hämta dom på arlanda, hade även med mig en ros till pappa på fars dag.
När vi lämnat av dom åkte vi upp till dom en sväng, fick jätte fina presenter, ska visa sen!

Helgen tänker jag inte skriva något om eftersom den spenderades på jobbet. Men i fredags såg vi film: Now I pronounce you Chuck and Larry. Riktigt rolig film faktiskt!
I lördags började vi se på Wild Hogs men jag somnade såklart så det blir att titta på den snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback