Helt slut!

Jag är helt totalt slut! Åkte hemifrån 7 imorse till skolan, kom hem vid 18.30. Sedan blev det middag och Prison Break och emellan det och efter PB har det varit plugg fram till nu. Ska ha seminarium och jag vill hinna så långt som möjligt innan, är sån som person gillar inte att lämna saker till slutet hellre är jag klar flera veckor för tidigt! Nu är det iaf mailat!

Idag kom älsklingen hem med en ny dator till mig! Han är verkligen världens bästa. Denna är mindre än den jag hade innan! Ibland är det bra att ha en pojkvän som jobbar med datorer :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova, kommer absolut inte bli några problem med att somna iaf. Kan knappt hålla ögonen öppna.

Idag vaknade jag även med ont i halsen och det har hängt kvar under dagen och kvällen. Vet att jag börjar bli sjuk för jag gått i tok för lite kläder och sovit sjukt lite.
Har iaf tagit medicin nu och hoppas att det blir bättre till imorgon, har verkligen inte tid att vara sjuk just nu!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback