Helgen!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering men har varit begravd i plugg och jobb!

I fredags vid 1 mötte jag upp Martina, åkte in till stan och åt lunch och fikade. Vid 4 tiden var hon tvungen att gå och jobba så jag tog en sväng på stan själv. Köpte en mysig halsduk som luddar så mycket att jag ser ut osm en snögubbe när jag haft dne på mig. Nu är den iaf tvättade så jag hoppas den kommer ludda mindre!
Vid 5.30 mötte jag upp C som hade varit och klippt sig, gick in på hemtex och köpte tabletter till bordet, jätte fina och precis sånna jag varit ute efter.

På kvällen åkte vi till bauhaus och köpte mer lim till WallCovern. Under tiden ringde Kjelle och frågade om vi inte var sugna på poker och det var vi. Åkte hem och gjorde middag sedan kom Kjelle, Johan, Bobbo, Stoffe och Martina hit och vi spelade, gick inge bra för mig dock!
Vid 2 tiden på natten gick alla hem och det var hög tid att gå och lägga sig!

I lördags vaknade jag vid 7.30 och åkte till jobbet, jobbade 8-19, en lång och seg dag! På kvällen fortsarr vi i rummet och blev faktiskt klara med golv och väggar.

I söndags jobbade jag igen, 9.19, denna dag tog aldrig slut kändes de som! Var en super lång och tråkig arbetshelg. På kvällen satt jag med skolarbete.

Igår var jag i skolan, vi skulle fixa klart det sista på arbetet till seminariet på torsdag, dock hann vi inte klart så snäll (dum) som jag var tog jag på mig det sista.
När C kom hem åkte vi till baubaus och köpte nytt golv, ska lägga nytt golv i hallen och det lilla rummet. att köpa laminat var det största misstaget vi gjorde, hatar laminat! Ser plastigt ut och drar åt sig multum med damm! Nu ska vi iaf ha fin ekparkett...
På kvällen satt jag med skolarbetet och vid 1.30 var jag så slut att ögonen gick i kors och gick och la mig.

Vad som hänt idag berättar jag senare, ska fortsätta med maten men det har minst sagt varit en annorlunda dag, tyvärr inte på det positiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback