Förhör!

Är ensam ikväll, C har poker på jobbet och sedan pub. Får se när han ringer för att bli hämtad.

Det var ett rent helvete att ta sig hem, brukar ta 2 timmar dörr till dörr men idag tog det nästan 3 timmar och då har vi inte ens snökaos! Tåget blev försenat eftersom den hamnade bakom ett pendeltåg och inte kunde åka så fort och sedan missade jag min tunnelbanana och fick vänta på nästa....

Seminariet gick iaf bra, fick bra kritik, ju mer kritik dessto bättre arbete kan vi göra så jag gillar det!

När jag kom hem gjorde jag middag, samma mat som i frdags med kyckling och pasta kanske min nya favorit?
Sedan jag åt har jag gått runt i lägenheten och förhört mig själv på tenta frågor, grannarna som ser mig måste tro jag har blivit helt koko i bollen men det bjuder jag på :)

tenta på frdag så nu blir det fortsatt plugg tills det är dags att hämta C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback