Eat Rice

C påminnde mig just att jag måste fixa min resväska så det inte blir lika pinsamt denna gång vi åker till Thailand.

Förra året på arlanda kom vi på att det inte längre står Beatrice på min väska, B:et har fallit bort och det står Eat Rice på den! Kissade på mig av skratt när vi såg det första gången och hade roligt åt det hela vägen tills vi kom till Thailand och vi hade skämtat så mycket så jag på allvar trodde att dom skulle neka mig inträde i landet för att jag gjorde narr av folket....

Detta år ska det bli annorlunda....
Måste komma på något trix med C´s namn så han får skämmas istället :)

Hjälp mig någon!
Gör om Conny till något roligt!

Kommentarer
Postat av: Denise

Sätt dit ett K och ta bort n och ny... KON=)

2007-11-23 @ 22:16:02
Postat av: L

Jo, iofs. Men nutrilett tänkte jag bara ibland, som en kickstart. Viktväktarna har jag gått på, och det var inte min metod tyvär.. hittar nästan ingen som är min metod:/ Vad är det nu reducil gör igen? Har glömt bort:/ Kram!

Postat av: malin

jag tycker att conny är ganska roligt utan att man tar bort eller lägger till något=)

2007-11-28 @ 15:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback