bestämt oss

Har bestämt oss för att sälja min älskade Pussycat (min bil)
Känns jätte hårt i och med att det är min första bil, en ny bil, en present jag fick på min student av världens bästa föräldrar.
men livet måste gå vidare :)

Har haft lite problem med bilen, första året var den inne på service mycket för att den läckte in runt fönstret och i år gick avgassystemet sönder så det fick vi byta. I och med att åren går kommer alla problem...

Sen måste vi köpa nya sommardäck och nya vinterdäck nästa år och det är ingen rolig kostnad.

Vi kommer att köpa en ny bil, kanske inte blir en sprillans ny utan en som är 1-2 år gammal, allt beror på hur mycket vi får för min.
Ska sätta oss och kolla på nya bilar ikväll lite men kommer nog inte bestämma oss helt ännu.
Kommer inte heller att bli en cab, vilket också känns tråkigt men senare i livet vet jag att vi kommer köpa en cab som är mycket bättre :)
Förmodligen kommer det bli en combi eller en liten variant av combi eller en jeep, även om familj är avlägset för oss så måste man tänka ett steg längre.

Jätte tråkigt beslut men försöker tänka positivt, det här är absolut inte världens grej för många men för mig är det en rätt stor sak i och med allt som rör sig runt omkrng bilen. Det första jag har ägt själv och den bästa present jag fått någonsin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback