torsdag

Var på banken i förmiddags, skulle fixa en del med lånen eller ja höra efter hur det fungerar. Gick bra men nu gäller det att tänka igenom allt hundra gånger om. OM det blir av är det mycket som händer i mitt lilla liv. Kommer inte ske några förändraringar utåt sett men inom mig kommer jag att ha ytterliggare ett vuxen poäng, det börjar bli en del nu! Man kanske skulle räkna efter någon gång...

Vi ska iaf prata igenom allt någon dag och se hur vi känner men hur det än blir så kommer det vara bra.

Tänkte på det här med kärlek, så fort man säger att man inte vet något om framtiden frågar alltid folk; "litar du inte på honom, känns han inte rätt?" Jo det är självklart att allt känns underbart, annars hade jag aldrig stannat i relationen. Jag stannar så länge jag är lycklig och så länge jag kan säga att jag verkligen har försökt med allt, sen efter det så får det vara för min del.
Är det inte konstigt att folk undrar sådanna saker, jag menar i kärlek finns det ingen garanti för att det varar för evigt.

Kommentarer
Postat av: Dr S

Det vore jäkla tråkigt om man visste precis allt också. Att lova bort sin kärlek tills döden kommer är hur som helst dumt. Det man egentligen menar är ju som du skriver "så länge jag är lycklig".
Ni ser kära och det kommer nog funka ska du se.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback