telefonkö

Uscha sitter i telefonkö hos EON *blä* jag är "bara" nummer 77 i kön!
Tänkte fråga om vår räkning som damp ner i brevlådan nyss. Vi har precis betalat hela räkningen på 8000 kronor och nu kom det en till på 901 kronor, för en månad. Hur går det ihop?

Jag börjar hata att vara vuxen! Behöva ta ansvar för sånna här räkningar som man egentligen inte vet ett skit om...
Får se vad dom säger iaf men jag tror inte jag blir så mycket klokare på dom!

Håller även på att baka bröd emellan läsningen, godare än att köpa bröd men jag brukar inte baka så vi får se hur det blir :)

Åter till telefonen nu är jag "bara" nummer 58, blir en lång väntan *suck*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur gick det med räkningen?

Postat av: Emelie

Så er elräkning komemr att ligga på ca 900:-/månad?
Fattar heller inget när det gäller elen..

Allt är bra med oss =)

2007-05-09 @ 15:29:56
URL: http://nellie.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback