städdag

Har faktiskt inte så mycket att skriva om idag, har storstädat lägenheten hela dagen. Var så smutsigt överallt så det blev att damma, damsuga, torka golven, skura golvet i köket, tvätta spis och mikro och så vidare!
Hade från början tänkt att även tvätta lite av alla fönster vi har, omöjligt att ta alla på en gång speciellt i vardagsrummet! Men när jag hade städat i ungefär 6 timmar var jag helt färdig så jag får ta det en annan dag!

På kvällen åkte jag till mamma och pappa, skulle prata med pappa om lite grejer på jobbet och sen när mamma kom hem gick vi ut för att gå en runda, kom ungefär 1.5 km sen stannade hon och ville cykla istället. Vi gick hem igen och tog fram cyklarna, tyvärr har jag inge luft i min cukel så jag fick ta en av hennes. Cyklade runt en timma iaf, bra träning :)
Fast sen när jag kom hem efter middagen åt jag glass *suck* kommer aldrig bli kvitt mitt sockerberoende känner jag....

Imorgon är det plugg HELA dagen som gäller, tenta nästa lördag *blä*

Sov gott!

ps. hoppas du inte tog illa upp gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback