senaste tiden

Har som vanligt inte skrivit på ett tag, har så mycket annat just nu, det sista i skolan tar all min tid och kraft men sen när det blir sommar ska jag blogga mer :)

I lördags skrev jag tenta mellan 9-13 man hade duktig skrivkramp sen! Kunde inte ens hålla i ratten när jag körde hem :) Det kändes väldigt bra, kanske beror på att jag för en gångs skull satte igång och pluggade i tid!
När jag kom hem gick jag och sov i 2 timmar innan det blev dags att göra sig iordning, martina, hennes syster bea och oscar kom för bi och vi grillade och drack en massa sommardrinkar *mums*
Vid 12 tiden åkte vi in till stan, gick till blue moon bar, var rätt mycket folk men vi hade väldigt roligt! Jag och Martina stod på dansgolvet hela kvällen :) Kom väll hem och deckade i sängen runt 4 tiden.

På söndagen gick vi upp väldigt sent, vid 12.30 och sen kom Connys föräldrar förbi och vi körde ut dom till arlanda, som tur va var det inte jag som körde *pust* Efter det gick jag på Alexandras dansuppvisning men älskade gumman var så nervös att hon till sist inte vågade dansa *snuttan* men det kommer bler gånger!

I måndags var det dags att sätta igång med skolan igen, ingen tid att ta det lugnt! Admira kom hit och vi pluggade hela dagen, skrev halva mitt PM arbete. På kvällen var jag och mamma ute och cyklade, oturligt nog började det spöregna och det höll i sig hela vägen så när jag kom hem ställde jag mig i duschen och Conny vred ur alla mina kläder, hade nog kunnat fylla iaf halva badkaret :)

Igår var jag i Uppsala hos Admira, jag skrev klart mitt PM arbete sen fikade vi och gick lite i affärer, finns så mycket nsyggt just nu! Har önskat mig en skin jacka av pappa, har tjatat i princip hela våren och jag fortsätter till hans iaf sponstrar med lite pengar :D Sen SKA jag köpa mig ett par shorts jag har sett, har aldrig varit något stort fan av shorts men man måste ju förändras lite någon gång :)

Idag har jag varit hemma hela dagen förrutom den korta tiden jag var iväg till jobbet och hämtade mitt sommarschema, såg rätt bra ut! Dom hade tänkt fel och trodde jag slutade skolan senare än vad jag gör så jag får en extra vecka semester, fast obetald förstås.

Idag har jag suttit med PM arbete nummer 2, lite lättare att skriva om eftersom det handlar om mitt jobb haha *man måste ju göra de lätt för sig* hoppas att jag blir klar med den imorgon. Sen ska jag träna lite på redovisningen innan jag sätter raket fart på pluggandet till min sista tenta som jag SKA klara! Sista tentan är 9 juni sen är det sommarlov till 14 augusti *nice*

Oj vilket långt inlägg det blev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback