paus

Tog en paus efter att ha läst i boken i princip hela eftermiddagen, snart klar! Har iofs till nästa lördag på mig men vill vara klar tidigare!

Kände att jag verkligen ville komma ut ur huset så jag ringde mamma och frågade om hon ville cykla en runda och det ville hon. Var iväg i 1½ timme *pust* åkte runt i djursholm och tittade på alla hus, eller ska man kanske säga slott, sen åkte vi runt här där jag bor innan jag åkte hemmåt och mamma hem till sig, frös så jag skakade när jag kom hem, hade ju glömt jacka :(

Nu har jag tagit mig en välbehövlig varm dusch och kom på att jag inte ätit någon middag idag. Blir så när Conny inte är hemma, då tänker jag inte på att laga mat tills han kommer. Så nu sitter jag med mexicana soppa *mums*
Hoppas älsklingen kommer hem snart, inge roligt att vara själv!

Efter maten blir de boken en stund till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback