mysig dag

Har haft en jätte mysig dag med mitt hjärta. Åt frukost på balkongen i det fina vädret, årets första frukost utomhus :)Efter det åkte vi till hagaparken och gick runt och tittade lite, hann fota lite iaf

   

Efter hagaparken åkte vi hem och så har vi tvättat lite.

De senaste dagarna har jag också hunnit med lite shopping:

 

Linnet är så fint, var tvungen att ha det, jätte fina detaljer med det flätade bandet och kors i ryggen. Skorna gör sig inte alls rättvisa på bild, dom är svarta och glittrar fint i guld, jag är en stor sucker för ballerina skor!

Nu blir det duschen för min del sen ska jag börja med middagen. Blir en sen middag för vi åt lunch vid 16 tiden!

Kommentarer
Postat av: Denise

det linnet har jag i svart=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback