ingenting

Ingenting känns lockande att göra idag, hade velat sitta ute i det fina vädret men vi har ju bara morgon sol på balkongen *suck* hade gett vad som helst för att få en balkong på andra sidan så man kunde sitta ute i solen hela dagen! Eller ännu bättre, en trädgård! Längtan efter att bo i villa blir större och större men det är ju några år kvar dit...

Ska försöka sitta och få ner något på mitt PM arbete iaf, får se hur mycket jag kan åstadkomma idag. Eller så tar jag tag i tentan men jag gillar inte att göra lite av varje valvdant.

Idag är det förskolansdag på mammas jobb, tänkte först åka dit och titta på mina kusiner som ska sjunga men jag tror jag hoppar över det, känns lite lustigt att gå dit bland alla föräldrar och syskon när jag varken har syskon eller barn. Får hoppas på att mamma slutar lite tidigare så vi kan åka och shoppa lite :) fast jag håller fortfarande på att övertala pappa om jackan, förstår inte att just den här saken ska vara så svår övertalad! men jag kämpar på :)
Löning imorgon, men den försvinner väll lika fort som jag får den i handen antar jag, brukar vara så när det ligger en hel hög med räkningar i bokhyllan *suck* Kanske borde gå igenom allt och se hur långt min lön räcker denna gång och hur mycket jag kan spara undan, hoppas på en del iaf!

Nä nu måste jag rycka upp mig och ta tag i något iaf annars vet jag att jag kommer somna med ångest ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback