helgen

Jaha då har ännu en helg passerat.
I fredags var jag med Admira och pluggade sen på eftermiddagen körde jag ut min mamma, moster, kusin och mormor till landet. På kvällen vid 12 skulle vi hämta Connys föräldrar på arlanda men eftersom det är kaos med flygen var dom försenade till 2 så jag gick och la mig och Conny åkte ut själv. Fick ett par jätte fina örhängen av Ingalill och Lennart som de köpt i Rom, super söta!

I lördags jobbade jag 8-19, åkte hem och fixa till mig. Sen åkte jag till Annie och Thomas för att lilla Aurora fyllde 2 år men vi var bara där i 30 min innan vi åkte hem till Pernilla och Stoffe. Grillade och hade det trevligt. Pernilla fyllde 25 nämligen. kom hem vid 3 tiden och stupade i säng.

I söndags jobbade jag mellan 9-19 sen åkte jag till hökarängen för att hämta Conny som varit hos sin farmor och firat mors dag, en tradition i deras familj. När jag kom hem igår var jag helt slut! Duschade och åt lite sen somnade jag direkt efter oceans 11.

Idag har Admira varit här, vi har pluggat en del. Hon satt och skrev frågorna till bokföringstentan och jag satt och läste igenom hennes PM. Jag skrev klar min i förra veckan så nu väntar jag bara på att det ska onsdag så jag kan redovisa och få hela kursen avslutad!

Ikväll harj ag tackat ja till att jobba för Micke, ska gå in senast 16 men tidigare om jag vill, får se när tvätten blir klar och så, sen jobbar jag till 20. Ikväll blir det till att åka hem till mamma och pappa för att se matchen mellan AIK och Djurgården *heja heja*

Nä nu blir det lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback