fredag

God morgon!
Gick upp på tok försent, borde vaknat med älsklngen så jag kan somna tidigt ikväll, imorgon väntar ju jobb! Men nej han gick utan att jag klev upp, desseutom stängde han dörren till sovrummet vilket ledde till att de blev kolsvart i hela rummet och lilla jag sov för länge!

Aja, nu sitter jag här med min gröt frukost *mums* Frukost och middag är mina favoriter, hatar lunch. Kan bero på att sen jag började plugga består de flesta av mina luncher av en macka från kåren vilket har resulterat i några extra kilo! Sen är det alltid svårt att komma på vad man ska äta...

Funderar på om jag ska gå ut och gå en sväng eller som jag ska pallra mig till gymmet, vilket Ilands problem jag har :)
Tror det blir gymmet för jag måste köpa hamburgerbröd i centrum, älsklingen ville ha hemmagjorda burgare till middag. Sen måste jag också titta på ett par nya jobbarbyxor, vägrar ha på mig byxorna vi får av dom! Vill ha ett par lite pösigare typ liknande dom jag har nu men som är sönder, hoppas jag hittar!

Annars ska vi inte göra något kul ikväll, blir nog mat och film eller liknande!

Nä nu ska jag göra mig i ordning för gymmet sen blir det boken resten av dagen tills älsklingen kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback