Torsdag

Imorse körde jag ut min moster till flygplatsen, hon ska åka till Ungern en vecka, åh jag vill också åka! Vill visa Conny allt i Ungern och åka över till Rumänien och visa vart jag kommer ifrån..men utan pengar blir de svårt :(

Efter Arlanda åkte jag hem till mormor och fikade lite sen åkte vi till centrum och jag hjälpte henne att handla lite mat.

Nu är jag hemma igen och har ätit lunch. Ska plugga lite idag för jag har tenta imorgon *suck*

Ikväll är Conny på konferance och sen ska dom äta middag och gå ut så jag blir själv. Kanske tar tag i att städa garderoben idag och sen blir det kanske även en promenad. Så härligt väder ute, ingen lust att sitta inne!

Hade tänkt att skriva om min och mammas shopping runda som vi hade i fredags men bloggen funkar som vanligt inte så det går inte att ladda upp bilder, får försöka senare!

Åter till böckerna!

Kommentarer
Postat av: NATALIE

jag vill också bort från sverige NUUU! ;P

Postat av: Emelie

Hade inte varit fel att komma bort ett tag o få vila upp sig, bara familjen :)

2007-03-28 @ 15:17:47
URL: http://nellie.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback