torsdag

Igår hade jag skola och sedan var jag över hos min moster och sydde, snart klart. När jag kom hem blev det en varm dusch och scrubb innan jag skulle ge mig på brun utan sol! Har inte använt det på flera flera år då jag alltid planerar i förväg och slänger mig i solariet men nu till kryssningen på fredag har jag bara inte haft tid att gå, verkligen ingen tid att ta mig!

Vaknade iaf imorseo ch de va ju spännande att se hur de blev, de blev faktiskt bättre än vad ja trodde men de blev lite fult på ena armen och så blev de mycket ljusare än ja trodde, ska iaf smörja in mig ikväll och imorgon med Doves lotion som har lite brunt i sig så hoppas ja att de räcker så!

Ska iaf in till stan nu, ska färga ögonfransar och bryn vid 9.30 och sedan blir det skolan och föreläsning mellan 13-16. Ikväll ska jag hem till mamma efter skolan, conny har poker och sen även hem till min moster för att sy klart kläderna! Kanske kommer bilder ikväll!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har aldrig vågat mig på brun utan sol, hehe :)
Ser framemot bilderna.
Vad är det för kryssning ni ska på?
Kram på dig!

Postat av: Denise

hoppas ni får jätteskoj på kryssningen gumman..

2007-03-08 @ 16:31:50
URL: http://www.snisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback