tema: garderoben

Första temat ut är: Garderoben! Just nu befinner sig min garderob i en krigszon! Allting är kaos och jag har inte orkat ta mig i kragen och fixa till den. Har velat vänta till våren så jag kan ta fram mina vår och sommar kläder mer men nu känns det faktiskt som att det är dags att göra det! Även om det nu har blivit betydligt kallare ute än i början av veckan så kommer jag att pyssla med min garderob den närmaste tiden! Allt ska jag gå igenom, saker som är trasiga eller helt urtvättade ska ges till klädinsamling och resten ska sorteras snyggt och prydligt!

En av anledningarna till detta kaos som råder nu är att vi fortfarande inte fått upp belysningen i garderoben (dte är meningen att lampor ska tändas så fort man öppnar dörren) och därför måste allt rivas ut på morgonen i mörkret när jag väljer kläder. Oftast går jag upp mycket mycket tidigare än Conny när jag ska gå till skolan och då vill jag inte väcka honom med att tänka taklampan och mobilen är ju inte den bästa ficklampan!

Hoppas på att få garderobsbelysningen fixad nu under våren men då vi går mot ljusare tider är det lika bra att fixa kläderna innan!

såhär ser den tragiska garderoben ut idag:

image152

image153


image154


image155


Efter bilderk ommer när jag är klar :)

Hur ser din garderob ut?

Kommentarer
Postat av: Denise

vad roligt tema=) ska göra det en dag när jag orkar=)

Postat av: mam-mormor

Kan rösta dig med att vår ser värre ut hehe =P

2007-03-18 @ 20:25:04
URL: http://nelliesmamma.blogg.se
Postat av: Emelie

det var jag som skrev "Kan rösta dig med att vår ser värre ut hehe =P"

2007-03-22 @ 12:17:04
URL: http://nellie.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback