sjuk

Jaha då har man gått och blivit sjuk *suck* Täppt i näsan, hoster som en tok, lock för öronen och ont i precis varje del av kroppen!
Började redan i fredags när jag vaknade, kände mig inte alls bra i näsan och halsen men eftersom det var kryssningsdags så sket jag i det. Nu får jag ta konsekvenserna för det, hade det inte varit kryssning hade jag inte varit sjuk för då hade jag vilat ut min influensa men men kryssningen var värd det!

Ska skriva en längre blogg om hur det var på kryssningen men just nu orkar jag inte! Desseutom måste jag in till jobbet idag, dom har anställt en ny tjej som jag ska lära upp! Har jag tur så är hon en naturbegåvning så jag bara behöver sitta och titta på, orkar inte göra mycket idag inte!

Nä dags att göra sig lite iordning!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Krya på dig gumman!

Postat av: Denise

Jo, de passade men jag ville ha ett par mörka också=) jag beställde bikinin i svart och vit förra gången..

2007-03-14 @ 07:56:13
URL: http://www.snisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback