onödig lista

- Nämn något som gjorde dig glad igår:
Hela dagen

- Vad gjorde du kl 8 i morse?
Sov

- Vad gjorde du för 15 minuter sedan?

Pratade i telefon

- Det sista du sa högt?
Ha det så bra, hej då

- Vad har du druckit idag?
vatten och cola

- Vad var det senaste du åt?

Sallad och pasta med kött

- Vad var det senaste du köpte?
Macka på kåren

- Vad är det för färg på din ytterdörr?
Ljusbrun

- Vad är det för väder hos dig just nu?
Mörkt med ganska varmt

- Godaste glass-smaken?
Choklad och citron

- Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Självklart

- Sover du tungt?
Om jag inte är sjuk så gör jag det

- Drömmer du mycket?
Ganska

- Mardrömmar?
Ibland

- Det första du tänker på en "bra" morgon?

Skönt att vara utvilad och se solen

- Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Vill sova mer och åh nej det regnar ute

- Vilket ämne var roligast i skolan?
Rast :) nä men de va nog svenska eller engelska (allt där man skriver)

- Trivs du med ditt jobb?
Inte så mycket

- Favoritklädsel?
Bekväma och snygga

- Favoritlåt just nu?
Vet inte riktigt

- Vad ser du om du tittar åt höger?
Vitrinskåp

- Vad gör dig glad just nu?
Att jag ska fixa håret imorgon

- Vad ska du göra härnäst?

Duscha sen titta på Prison Break

- Höger- eller vänsterhänt:
Höger

- Humör just nu:
Trött

- Favoritgodis:
Allt nästan men mest choklad

- Kläder just nu:
Svarta mjukisbyxor och brun v-ringad tröja

- Musik just nu:
Ingen musik, hör Connys dataspel

- Sommarplaner:
Jobba, åka till Halmstad, Malmö och Hälsingland och vara ute på vårt land

- Hur många kuddar sover du med:
Vi har 4 vanliga och 2 prydnadskuddar men jag sover på en kudde i taget

- Spelar du nåt instrument:
Nej men skulle vilja kunna spela piano

- Morgon- eller nattmänniska:
Älskar nätterna

- Vem är viktigast för dig:
Min familj; Mamma, pappa och conny

- Bio eller promenad:
Bio om det regnar och promenad om det är soligt

- Är du kittlig:
Ganska

- Snarkar du:
Nej men gnisslar tänder

- Stjärntecken:
Lejon

- Äckligaste insekten:
Getingar

- Vad vill du jobba som?
Något jag trivs med, siktar på ekonom just nu på ett företag eller bank

- Stökigt eller välstädat?
Välstädat

- Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Nej men jag hoppas på att få hoppa Tandemhopp på min framtida möhippa :)

- Gillar du att sjunga?
Jag tycker det är kul men jag är tyvärr totalt tondöv

- Anser du att du är stark?
Var starkare förr

- Vad gör du om du får hicka?
Hickar tills det slutar

- Vad längtar du mest efter just nu?
Sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback