nytt försök?

Funderar på om jag skulle ge bloggen ett nytt försök, har inte skrivit mycket på senaste dels för att tiden inte riktigt räcker till (ibland är man bra dålig på att planera sin tid) och dels för att den krånglar precis hela tiden!

Men precis som förrut så har jag fortfarande lite idé torka, vad vill ni läsare läsa om? Ska man börja med olika teman, outfits och liknande eller något helt annat?

NI får ju gärna lägga in en kommentar om vad ni vill se i bloggen, på så sätt får jag också veta om det ens är någon som läser min blogg. Annars kan man ju lägga ner den helt och hållet...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag läser :)

Postat av: Denise

jag vill läsa om allt!

2007-03-06 @ 15:41:43
URL: http://www.snisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback