liten lista

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
- Envis, både på gott och ont

När är du lycklig?
- När jag gör något jag är stolt över och när jag är med nära och kära

Vad ville du bli när du var liten?
- Polis (fast jag fick inte för mamma)

Vilket är ditt starkaste minne från barndomen?
- När jag och min kusin var på Cypern (jag var 7) och gjorde sjuka grejer varje dag

Vem var ditt livs första stora kärlek?
- Joel

När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?
- Aldrig, låter så drygt

Vilken har varit den värsta dagen i ditt liv?
- 26 december 2004

Vad handlade ditt senaste utbrott om?
- Har utbrott med jämna mellanrum och det senaste är inget jag skriver ut här

Vilken är din värsta skräck?
- Att förlora mina föräldrar eller Conny

Vilken är den sämsta affären/köpet du gjort?
- Allt är en investering som kommer till användning förr eller senare ;)

Vad är det mest slösaktiga du gjort?
- Shoppat på tok för mycket

Hur vill du helst transportera dig?
- Älskar att köra bil

Vad är det närmaste döden du kommit?
- Tsunamin

Vilken är din största last?
- Skor, skor, skor och väskor

När googlade du ditt namn senast, och varför?
- Det var nog något år sedan, ville veta vad som fanns att få fram

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
- Oj, det vet jag inte riktigt
Vem är den mest kända människa du talat med och varför?
- Alla kändisar som handlar på jobbet, några skådisar och Uggla

Vad smugglade du in i landet senast?
- Smuglar alltid in alldeles för mycket sprit

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
- Ingen har någonsin höjt handen mot mig, inte ens fått "dask på rumpan" som liten

Vilket är det märkligaste sms du fått?
- Kommer inte ihåg

Har du nån gång blivit förföljd?
- Inte vad jag vet som tur är
Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
- Harry Potter serien

Vad skäms du mest för hos dig själv?
- Att jag har dålig självdiciplin ibland

Vad irriterar människor sig på hos dig?
- Att jag är för envis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback