hela dagen

Admira kom hem till mig imorse vid 10, fikade och åt frukost sen satte vi igång och pluggade, hon åkte härifrån vid 18 tiden. Det kallar jag att hålla igång hela dagen! Vi har ju som jag tror att jag nämnt tidigare tenta i Tidserieanalys och Prognosmetodik den 29 mars, alltså om 1 vecka!
Svårt prov med mycket formler men det är mycket som har fastnat i huvudet efter idag och måndagen då jag var hos Admira i Uppsala hela dagen!

Imorgon ska jag och mamma på stan, ska kolla efter en jacka. Är så otroligt sugen på en kort skinjacka men jag får se om jag hittar någon. Hade varit riktigt snyggt till våren iaf!
Måste också hinna förbi läkaren för att ta blodprov *uscha hatar det*

Nä nu ska jag återgå till middagen, blir en rätt sen middag ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback