fullt upp

Har haft fullt upp i några dagar nu.
Fredag: skrev tenta i statistik, gick väll sådär, va jätte svårt!
lördag: runt i stan och tittade lite, köpte en klänning på MQ för min bonus. På kvällen var vi ute på Ekerö och firade Ben som fyllde 40 år, blev kvar där över natten som tillbrinades med en massa yatzy.
söndag: åkte hem tidigt, åkte inom jobb och fixade lite. Städade en snabbis här hemma och sen på kvällen va vi över hos min moster som ska sy mina kryssnings kläder
måndag: jobbade mellan 14-20
tisdag: var i skolan hela dagen, efter skolan pluggade jag i princip hela kvällen
onsdag: va i skolan hela förmiddagen och skrev en omtenta i systemutveckling, gick rätt bra tror jag hoppas jag! på kvällen var det inventering på jobbet så man var lagom slut när vi kom hem vid 23.30 och ja hade gått upp 05.20!
Idag: imorse var jag hos tandläkaren, aldig aldrig mer att jag går dit iaf! Skulle laga mina två hål. Hon fattade inte hur man kunde vara 22 år och inte ha borrat i sina tänder, men ursäkta mig då att ja har skött mina tänder fram tills ja blev äldre och dummare! Hon tyckte vi skulle prova utan bedövning och de gick jag ju med på, har ju ingen aning om ifall de gör ont eller inte! OMG säger jag bara! grät som en 2 åring! De gjorde sjukt jävla bajs ont! Men nu är dom lagade iaf! Tandläkaren förstod itne hur man kunde vara så rädd och undrade om jag hade varit hos en dålig tandläkare men jag förklarade att jag alltid varit såhär, när jag var liten kunde vi gå till tandläkaren 10 gånger och jag vägrade öppna munnen varje gång!

Imorgon är det skola, började ny kurs i tisdags, handlar också om statistik men verkar mycket mycket roligare och lättare!

Idag var även plattsättaren här som gjorde våra platter i lägenheten, han skulle fixa till ett glapp mellan sovrummet och köket men ja tycker inte att blev lyckat så han kom tillbaka lite senare och la dit en till del på listen så nu ser det iaf okej ut! Ville egentligen att han skulle knacka bort plattorna och sätta om men de ville han helst slippa eftersom vi har golvvärme och det är känsligt och går sönder lätt.

Aja, ska återgå till maten, blir paj och god sallad till middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback