frukost

Sitter och äter min rågflinge gröt, nyttig frukost som man kan hålla sig mätt på ett bra tag! Sitter också och lyssnar på Sarah Dawn Finer - I remember love, vääldigt bra låt!!

Pluggade till klockan 1 inatt, sen åkte jag och hämtade Conny i stan.
Har tenta idag 14,30 - 19,30 många timmar men tro mig de behövs! Talen är väldigt långa, själva proet brukar ara max 7 frågor men svaren är säkert på 15 sidor!
Fast jag gillar inte att dom lägger de på eftermiddagarna, har man hela dagen på sig att stressa upp sig...aja, har iaf kommit på att jag absolut INTE vill jobba med statistik, inte alls min grej! 3 miljoner formler och 7 miljoner olika tabeller *pust*

Ska äta upp min gröt och sen hoppa in i duschen sen är de dags att bege sig, ska köra till västerås idag men måste åka tidigare för jag ska köpa böckerna till nsäta kurs som börjar på måndag! Har längtat efter den kursen sen jag började! Äntligen ska vi börja läsa Marknadsföring *yeey* precis vad jag vill jobba med!

Citerar min kära mor: "De va synd att du inte blev advokat men du kommer bli riktigt duktig inom marknadsföring för du har en förmåga att prata hål i huvudet på folk och du har alltid svar och motargument på allt man säger till dig" haha hon är söt hon!

Kan inte förstå att jag snart är klar med mitt första år! Tiden har gått såå fort, det har varit ett mycket roligt år måste jag säga. Visst har det varit väldigt tufft emellanåt mend oändligt många sena nätter man pluggat och sjukligt mycket stress att hinna klart med allt men allt har verkligen löst sig!
Har klarat av en hel del högskolepoäng, har dock ett omprov i bokföring som jag SKA sätta i juni innan jag går på sommarlov!
Många av kurserna vi läst har inte alltid varit mitt intresse men allt har faktsikt flytit på, har hunnit med:
* Ekonomistyrning 10p
* Informatik 5p
* Systemutveckling 5p
* Undersökningsmetodik 5p
* Tidserieanalys och prognosmetodik 5p

Har också träffat underbara människor, Admira och Susan, tillsammans bildar vi trion blattebrudarna, vi har 2 år kvar att göra det bästa av och jag längtar till den dagen vi tillsammans tar emot våra examen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback