Wihoooo

Nu har vi äntligen fått reda på tenta resultat och hur det har gått i hela kursen och gissa om jag är glad:

SAMMANSTÄLLNING

VÄSTERÅS

PNR  PNR  Tentamen  Artsem  PMarbete 1, 2  Inlämnade revideringar  Urkund  GRU

840808           G                 G+               G                                                                                    JA            G



Fy fan vad jag är GLAD! Ni som kanske inte vet så kan man endast få G och VG när man går på Universitetet/högksolan men VG spelar ingen roll för mig om jag ska vara ärlig, så länge jag är godkänd så är jag hur nöjd som helst!

Har varit orolig för resultatet och kännt att jag inte riktigt kan koppla av och ha lov innan jag får veta hur det gick men nu med detta resultat kommer det bli en kanon sommar!

Jag är bra, fy fan vad jag är bra  talallala*sjunger*


Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra jobbat :)

Postat av: Denise

grattis vännen! du är bäst!

2007-06-15 @ 07:30:54
URL: http://www.snisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback