tisdag

Sitter på jobbet som vanligt höll jag på att skriva men var ju faktiskt ledig igår :) Är även ledig imorgon men eftersom min moster opererade sig igår så ska jag ta hand om dom små terroristerna imorgon med, hade dom även igår. Gick jätte bra förrutom att Alexandra ramlade ner från klätterställningen så jag höll på att få hjärtinfarkt men det gick bra, hon blev bara rädd! Imorgon har jag  iaf lovat Alexandra att ta med henne till stan och fika, hon älskar att fika haha

Uscha vill verligen gå hem nu, har suittit här från 8.00 och ska sitta här till 20,00 *suck* inte många timmar kvar nu!
Måste hitta en bok tills jag jobbar igen på torsdag, har sedan i torsdags färra veckan läst ut 2 böcker på jobbet, Asyl och Mias hemlighet. Har haft böckerna jätte länge i bokhyllan men glömt bort dom och dom va ju så klart lika spännande som Gömda! Får se om ajg hittar något hemma idag annars får jag köpa en bok på stan imorgon! Ja ni märker ju hur myckeet jag har att göra här!

Vill hem nuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback