söndag

Då var denna helg snart slut! Sitter på dårhuset men det finns inge folk, håller på att somna av tristess!!

Jag vart ledig i fredags från jobbet för jag sålde så bra i torsdags. Vaknade i fredags och åkte till täby centrum för att handla det sista sen gjorde vi oss iordning och åkte iväg.
Åkte till ekerö för att lämna bilen och mötte upp bobo och älgen sedan tog vi färgan över och åkte mot Trosa. Vi skulle till Jessicas föräldrars land, det var jessica, liselott, kjella,bobo,björn,jag,conny och älgen sedan var det jessicas föräldrar och några kompisar till dom.
Kan väll inte påstå att jag hade så roligt! När vi kom dit hade dom precis börjat med sin femkamp trots att dom visste att vi va på väg. Sen fick vi inte ens hoppa in och vara med trots att dom inte var i några lag! Så det blev att sitta och titta på och ha sjukt tråkigt i 3 timmar innan som va klara! Inte precis de gästvänligastem änniskorna jag träffat iaf!
Efter det blev det middag sen gick vi upp till någon fallfärdig lada där alla 5 åringar buggade med sina föräldrar *njiihaa*
När det var slut vid 00 tiden så gick vi hemåt igen, spelade lite fotboll och snackade sedan gick vi äntligen och la oss!
Jag och Conny sov i ett tält och bobo och älgen i ett annat men deras tält va inte så bra så bobo sov till slut i bilen haha!
Dagen efter gick vi upp och åkte rätt fort därefter. Stannade på vägen och käkade innan vi åkte tillbaka mot ekerö.
Väl där skulle vi bara stanna och fika men det slutade med att vi stannade på middag också sen spelade vi spel och åkte hem vid 00 tiden. Var hemma vid 01 och gick och la mig direkt!

Idag är det dårhuset mellan 9-16
Ikväll ska vi hem till mina föräldrar, dom ska åka till Cypern imorgon...

Skriver mer ikväll och lägger upp bilderna även om de inte vart så många bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback